-

Utan gura och en himla massor med tandborstar...

2009-03-25 @ 18:01:15
Jaha, så har vi varit i kyrkan igen. Så många gånger som jag varit i kyrkan nu med Max har jag inte varit sen jag konfirmerade mig eller alla dessa konserter vi hade i kyrkan. Ett tag spelade vi nog varannan vecka, i början hade vi ett himla problem med ekot i domkyrkan men efter ett tag lärde vi oss att om vi spelade låtarna lite saktare lät det något bättre. Att spela va kul men att lyssna på prästen mellan låtarna var bara föööör segt.
Tillbaka till nutid... Idag var vi något fler som sjöng med våra knoddar, dock saknades Barbro vilket innebar att vi inte heller hade någon som spelade gura, men vi trallade på ändå och Max var lika lycklig som vanligt.
Därefter gick vi hem och mötte upp Johan så gick hela familjen till ÖoB för att köpa tandborstar till mig (jag MÅSTE verkligen sluta bita på dom, det blir så onödigt dyrt att byta varannan vecka.) Undrar om man kan ringa till beroendeenheten om mitt missbruk? Men nu är vi iaf hemma igen efter bunkringen av tandborstarna och jag håller på att bränner mat. Ska bli kyckling, ris o kall så. Johan ser skeptiskt ut men jag garanterar att det kommer bli det bästa han smakat någonsin. (Med tanke på att det enda jag kan laga och dessutom är en jäkel på det är pannkakor så betvivlar jag att dagens rätt skulle va en hit...)

Kommentarer
Postat av: Syster moster Gudmor

vilken fin bild du har på dig nu, JÄTTE FIN!! :D

2009-03-25 @ 20:29:02
Postat av: Syster moster Gudmor

vilken fin bild du har på dig nu! JÄTTE FIN!! :D

2009-03-25 @ 20:30:38
Postat av: LeeLoo

hoppas maten smakade bra, din lax som du gjorde då du var gravid såg i alla fall super god ut. Kommer du ihåg, då vi handlade med våra magar!? Och du skickade mms på fisken. Haha!

2009-03-25 @ 22:12:21
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback