-

Från A till Ö

2009-03-26 @ 16:37:55
A är för den bästa ASTRID LINDGREN filmen
Pippi Långstrump eller Madicken eller Bröderna Lejonhjärta eller...... shit va svårt. 
B är för antalet BARN du vill ha
2 eller 3, får se hur det blir med den saken.
C är för ditt favorit CITAT
"Barn är skapta för att hålla i 80 år!"
D är för DRYCK du inte kan leva utan
Vatten, just nu ska det va iskallt med lagom mycket bubbor.
E är för EGENSKAP din partner måste ha
Tålamod......
F är för dina FOBIER
För att något ska hända Max. (räknas det som en förbi?) Annars så är det höjder och när folk kräks.
G är för det som gör dig GLADAST
När Max är glad kan man inte va annat än glad själv.
H är för din favorit HOCKEYSPELARE
Måste man ha en sån?? Skulle va pappa som spelat i slöa skenor i korpen hockeybocky.
I är för den viktigaste INREDNINGSDETALJEN hos dig
Värmeljus i mängder
J är för den personen du JÄMFÖR dig själv med
min mamma... inser att vi i lika i mer än jag någonsin trott...
K är för din KÄRASTE ägodel
Max (om han räknas som en ägodel...) Annars; min fiol, har så många minnen när jag ser på den.
L är för något du vill LÄRA dig
Språk. Är ruskigt dålig på språk...
M är för dina MÅL i livet
Att när jag och Johan om en himla massor med år pratar om allt vi gjort och inte allt vi inte gjorde.
N är för NAMN du helst velat ha
Hmm va svårt. När jag var liten ville jag heta precis vad som bara jag slapp Clara, men nu trivs jag bra i det.
O är för dina största OROSMOMENT
Att det ska hända Max något.
P är för ditt mest utmärkande PERSONLIGHETSDRAG
Glad, hoppas att folk ser mig som en glad person.
Q är för det ord på Q du kan komma på
Fjortisstavning av kul = Qul. hahaha.
R är för RÅD du brukar ge andra
Har ingen aning, det kan väl ni som läser svara på för jag är nyfiken.
S är för den mest överskattade SPORTEN
Bowling, så himla töntigt!
T är för det vanligaste TIDSFÖRDRIVET
Bloggar och bloggen, se på tv.
U är för den roligaste UTOMHUSAKTIVITETEN
Utflykter, närsomhelst, varsomhelst, hursomhelst. Eller att va på stranden på sommaren.
V är för den tråkigaste VARDAGSSYSSLAN
Vardagsplocka hemma. Kräkvarning på den!
W är för WEBSIDA du dagligen besöker
hemnet.se
X är för din favoritkaraktär i XENA
Har aldrig sett ett enda program...
Y är för hur YTLIG du är på en skala 1 - 10
Beror på var jag är men en stark 3a kanske??? Samma där, det vet ni bättre än jag..
Z är för vad du helst vill se på ZOO
Folk som tar hand om djuren.
Å är för din ÅLDER
Hela 26 vårar.
Ä är för vad du vill ÄNDRA på i Sverige
Vädret, fattar inte vad det håller på med just nu....
Ö är för ÖGONGODIS du inte kan äta dig mätt på
Min underbara kärlek Johan. Jag får aldrig nog av han!

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

haha vad fina svar du gav, det du helst vill se på Zoo & vad du vill ändra på.. Hihi! Men vad brukar du ge för råd!? Hm... shoppa på rean!? Haha!

2009-03-27 @ 23:10:14
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback