-

Måste bli en förbannat bra dag!

2009-03-05 @ 09:14:05
Trots att Max vaknade två eller tre gånger (minns inte riktigt) inatt så blev jag ändå utvilad på något konstigt sätt. Kom upp, gav Max mat sen skulle jag äta min goda goda müsli och den var verkligen god idag, varför vet jag ej. Därefter fick Max ont i magen, vilket han nu haft i flera dagar utan någe bajs, att prata sitt barns bajs måste vara höjden av mammakärlek. För idag kom det, folket jubel vill jag lova, han grät av smärtor och jag av empati. Så nu känner jag på mig att denna dag kommer bli något utöver det vanliga, allt kommer klaffa, allt kommer kännas kul och dessutom så är det fint väder och plusgrader! Hallå! Kan livet bli bättre?!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback