-

Jag vill tacka....

2009-03-25 @ 11:57:26

mig SJÄLV för att jag bloggat medan jag var gravid. Gud så kul att läsa alla tankar man hade då och framförallt drömmarna, hahaha!! Så himla kul att ha nu.

Om en stund ska Max och jag till Terra Nova kyrkan och sjunga. Något både jag och han gillar fullt ut, han får sjunga och busa med dom andra bebisarna och barnen och jag får snacka blajj med dom andra mammorna och se Max underhållas till tusen.

Sen måste jag säga att jag är lite arg också.... VARFÖR var arge snickarn tunget att sluta redan??? Läste på en kompis blogg att sista programmet var förra veckan. SURT!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är jag trogen läsare =D

2009-03-25 @ 16:53:00
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback