-

Idag ska vi plåtas.

2009-03-16 @ 10:35:45
Idag är det dags för stora 6 måndas fotograferingen på Bildvision. Ska bli himla spännande, Max är lite rosslig i luftrören idag så vi får se hur han tar det hela. Själv har jag packat ner två sett med kläder till Max och lagt fram ett sett till mig och Johan (som för övrigt har skola ända fram tills fotograferingen börjar...)

Vi har för övrigt hittat ett hus som vi ska kolla lite mer på nu i veckan, även detta är himla spännande. Får se vad det blir av det hela, vi är ju så fasligt snåla så det kommer nog sluta med att jag och Johan flyttar ut på balkongen så Max får ett eget rum här inne... Det kanske blir lite kyligt om vintern med dom säger ju att det är bra med kallt i sovrummet, dessutom får man ju en mera "nära-naturen-känsla" om man ställer ut sängen där.
Vad tror ni??

Kommentarer
Postat av: jools

de kommer säkert bli en ny trend "bo ute och få bättre hälsa" typ... cooolich!!

2009-03-16 @ 12:44:49
Postat av: catti

ett extra duntäcke kan göra det lite mysigt, hihi

2009-03-16 @ 18:44:36
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback