-

I curse the day you were born!

2009-03-27 @ 23:44:51
Här är mitt nya favorit uttryck. Är taget från Sex and the City och det fungerar hur bra som helst till alla som gjort livet surt för en. Jag har som vanligt gjort en liten lista på personer som jag vill säga detta till:

1. Alla småHitler som finns här och var (jodå, ni syns och ni hörs)
2. Mitt x som gjorde att jag hade ont i magen alldeles för länge. (fattar inte varför man inte gav upp tidigare)
3. Dom två snillerna som kör buss men vägrar "blåsa" innan dom ska ut och köra på folk... (PUCKON)
4. En gammal chef som bara lyssnade på de manliga anställda. (gris!)
5. Denna fras hade passat så fint när läkaren skulle med sugklocka dra ut Max. Synd att jag inte kom på det då.. (typiskt)

Sen har jag en liten lista på folk som jag istället vill säga "Tack för just du finns!"

1. Carin som jobbade på Komvux i Visby. Hon kommer alltid finnas i mitt hjärta. (helt enkelt, en otrolig kvinna!)
2. Min sambo Johan, att han står ut med mig och mina tankar och påhitt är helt otroligt! (och det tackar jag gudarna för!)
3. Min barndomsvän Cattis som alltid får är samma underbara Cattis. ( tänk va mycket galet man gjort med denna tjej)
4. Och självklart... Min mamma och pappa. Oboy, så vi grälat men funnit varann igen. Jag älskar verkligen er! (kanonpäron)
5. Max, han gör varje dag ljusare och han är helt klart det bästa som hänt mig. (så är det bara)

Kommentarer
Postat av: CATTIS

Naa va du är söt =) Ja vi har VERKLIGEN haft mycket bus för oss och herregud vad man saknar den tiden ibland..

Jag är glad att jag har dig kvar och det är alltid likadant när man ses, vilket är det bästa! =)



KRAAAAAAAM TI DI!

2009-03-28 @ 00:45:51
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback