-

Fredagmorgon 10:19

2009-03-27 @ 10:19:40
Idag tog vi oss en liten sovmorgon, Max vaknade vid halv nio och sen låg han och filurade i sin säng en halvtimme innan han tyckte att vi skulle ta upp honom. Måste säga att an är väldigt tacksam att ha och göra med på morgonen, iof så är han tacksam att ha och göra med nästan jämt... Men efter en stunds bus (Max sitter på min mage och leker med Johans gamla mobiltelefon, Max hoppar upp och ner, Max kräks rätt över min mage....) i sängen drog vi oss upp för att äta frukost. Eftersom Johan har hemmastudier på fredagar kunde vi äta i lugn och ro. Och nu sitter man här vid datorn medan Max går loss på sina tusen miljardes leksaker på golvet... Resten av dagen får vi se hur den blir, allt beror på hur länge Johan måste plugga.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback