-

Förbannade tider!

2009-03-16 @ 21:49:47
Numera upplever jag mig som drabbad (det är ordet som psykGunnar kallar min livssituation för, själv har jag kallat det för att ha otur). Johans snälla bror Niklas passade Max så jag kunde ta en dusch och fixa håret innan fotograferingen allt gick enligt planerna, vi var tom ute i GOD tid, men precis när vi ska åka ringer mobilen och det var fotografen som undra var vi var!! Vi hade varsin tid, han hade klockan tre och jag klockan fyra (skulle aldrig boka klockan tre eftersom Johan ännu har skola då!).... Vi fick köra ner till högskolan, hämta Johan och sen upp till BildVision och så tog killen 150 kort på 30 min!! Nu har jag en megatrött liten kille som bara vill att jag ska underhålla honom så jag får berätta resten en annan gång....

Over and out

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback