-

Finns det nån som vill förbarma sig över mig?

2009-03-17 @ 21:46:43
Som sagt, finns det nån som vill gå en promenad med mig imorgon och bara snacka skit??
Jag vägrar vara hemma hela dagen imorgon med.

För övrigt mår Max mycket bättre nu, får hoppas att natten blir lika bra som kvällen var. Vi var ute på en promenad och hamnade då hos syster Julia en lite stund innan vi gick hem igen, när vi väl kom hem var klockan halv nio och vi var lite småhungriga eftersom jag promt skulle ha smootie till middag (nej, jag vet, smootie räknas inte till middag, men det är ju sjukt gott!) Och vet ni vad vi gjorde när vi kom hem, vi struntade i tvn och satte oss i köket hela familjen med tända ljus och gjorde våfflor, med rödlök, kaviar och gräddfil. Smarrismarr!!

Kommentarer
Postat av: nina

ååå va gott det lät. aldrig riktigt ätit den där kombinationen med våfflor.



vi (catti,linda,jag) ska träffas på korpen idag 13:45 typ (jag ska dit 13:30). häng på vettja!

2009-03-18 @ 08:44:06
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: julia

ååå va gööööött de lät!!! ja har fått igång internet nu - tjohooo!! hälsa johan att ja e super tacksam att ja får låna hans till ja ha dineros å köpa mig en egen liten data :) TACK!!!

kram

2009-03-18 @ 19:52:45
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback