-

Svar på sovrumshemligheten

2009-06-09 @ 13:25:49
Ni är för roliga, att jag tog kort just den dagen var för att ca 340 dagar om året är det så stökigt där att man får ångest av att bara tänka på det. Inget annat, men vi ska nog bli bättre på att ha det rent o fint, blir så mycket roligare då. Hahaha!
Och nej till Anonym och Nina.... Har är ju för farao född den 26 augusti!!! Jag är väl ingen elfant heller?!!



Idag har hela familjen varit på babysim, precis lika mysigt som vanligt. Och nu har vi STOR städning/plockning och fixardag. Sen ikväll ska jag o Tessan träna aerobic styrka. Tråkigt nog blir det ganska sällan vi tränar ihop men ikväll ska vi göra som förr i tiden och bubbla (bada jacuzzi) efter passet. Ser såå fram emot det!

Kommentarer
Postat av: Nina

Efter att ha avhandlat problemet med Linda å Catti kom vi fram till att det kanske var exakt på dagen idag ett antal år sedan du å Johan hade ratatatata där inne i sovrummet för första ggn. Men ok, det var alltså fel. Fan... det kändes så rätt

2009-06-09 @ 21:52:00
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Linda R

Haha! Fasiken Nina, vi hade fel...Jaja, tur att mysteriet fick en upplösning till slut :-)

2009-06-09 @ 22:23:26
URL: http://lan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback