-

Sista babysimmet samt en trög blondin

2009-06-16 @ 12:27:14
Ja, så sorgligt... Nästan så jag sitter här o grinar. Men vem fan kan grina när det är så snuskigt fint väder ute?? Inte jag iallafall. Nä för jag skulle till frissan klockan 12 och där var jag och då säger den piffiga tjejen som jobbar där att "nej, det är ju inte idag utan imorgon", SÅ HELVETE HELLER!! Nog för att jag brukar ta fel på dagar, tider, år och praktiskt taget allt i min omgivning men inte är jag så korkad att jag tar fel på dagarna när jag var där igår och piffdamen sa att jag skulle komma "imorgon klockan 12", med andra ord = IDAG! Jag blev arg och sa att dom fick fixa det med en ny tid idag, så jag ska tillbaka till klockan två istället. VA FAN hur svårt kan det va???? Tydligen ordentligt svårt för vissa.
Andas in, andas ut, andas in, andas ut, andas in, andas ut.... Sådär nu känns det hela mycket mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: v

2009-06-16 @ 14:42:38
Postat av: catti

Det var jag som skrev inlägget innan, har lite svårt med backa och enter. jaja

Fan vad trist med frissan. Hoppas du blir nöjd i eftermiddag när du varit där

kramkram

2009-06-16 @ 14:45:06
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: jooools

tvättiden är bokad och klar...

ska bli så skönt att lalla i tofta... hoppas vi får lite tur med vädret också!! kram hoppas barret blev najs!!

2009-06-16 @ 17:09:37
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

omg att du kan bli så arg & bestämd!? ;-) Hade det varit jag så hade jag sagt oj ok & gått därifrån & sedan blivit arg ledsen & besviken. Men fan de e bra kalkis, du e strong!

2009-06-16 @ 22:17:25
URL: http://leelooos.blogg.se/l
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback