-

Shit vad han sover!

2009-06-03 @ 12:47:33
Nu har han sovit sen klockan 10!!! Känns i allt lugn nästan lite oroväckande....
Så jag har hunnit.

- vika tvätt
- stykt gardiner
- hängt gardiner
- ätit lunch
- suttit vid datorn
- städat lite här o var
- njutit av lugnet
- funderat sisådär en miljon gånger om jag ska gå och väcka honom
- tagit beslutat att om han sover så behöver han nog det...
- funderat på vad jag gjorde hela dagarna innan han kom till världen
- filurat på om jag ska fixa mina naglar eller inte, tror jag gör det nästa vecka när Johan är hemma.
- planerar hur vi ska fira att Johan fått sommarlov (samma sak som klarat flera kurser med bravur!), nån resturang blir det nog, han ska få välja.
- planerar en sväng till ÖB, får se om man hittar nå kul, det vet man inte förän man är påväg hem igen.

Kommentarer
Postat av: nina

Oj va mkt. Inte illa.

2009-06-03 @ 14:02:29
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: catti

Gäller att ta vara på tiden, helt plötsligt vill det itne sova alls

2009-06-03 @ 21:36:37
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback