-

Lyxkväll med Tessan.

2009-06-09 @ 21:39:48
Ikväll vart det träning på Visby Träningscenter vilket var ett tag sedan sist. Tessan frågade om jag skulle hänga med och det är klart man hänger med! Så dit kom vi efter en spännande färd i Tessans bil. Sen var det bara att trampa igång och gud så vi snurrade, hoppade, svettades och inte minst tog i! (Idag hoppade jag bara in i en stackars tjej som råkade va lite för nära av min "träning", man kan ju inte lyckas snurra åt rätt håll varje gång) Men jag blev lika förvånad som vanligt, kondisen är bättre än någonsin och jag studdsar som en gummiboll, men så kommer styrkan och vad händer, VAD i hela världen HÄNDER, INTE ett smack, jag är som en disktrasa från -92! Det stavas P I N S A M T!!! En halv armhävning??? Man får ju skämmas!!
Tråkigt nog gick timmen på tok för fort och jag och Tessan drog oss in till relaxen, vi kröp ner i jacuzzin och bara njöt av denna underbara uppfinning. Det var så himla skönt att ha lite tid bara för sig själ, men allt gått har ett slut, när vi inte pallade med det nästan 100 graders vattnet (det känndes så men på poolen stod det något om 39 grader men det kan bara inte ha stämt....) så drog vi oss hem efter en riktigt trevlig stund med riktigt tjejsnack.
Men lyxen tog inte slut där, jag kom hem till en underbar liten kille som ville kramas massor och till en sambo som fixade smarrigt fika och nu sitter man här och bara känner hur jäkla bra man har det.

Kommentarer
Postat av: Linda R

Låter som en mysdag och myskväll! Så ska det vara ibland också :-)

2009-06-09 @ 22:20:32
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: Nina

Åååå så härligt.

Vad har ni för planer i morgon? Jag kommer in till stan.

2009-06-09 @ 22:59:45
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: catti

Låter jättemysigt. Ja detta med styrka är en sak för sig.

2009-06-10 @ 06:29:38
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Jenny

åhhh...det älskade träningscentret!!

Jag hänger på så fort jag bebis på utsidan och någorlunda stabila fogar!

2009-06-10 @ 07:16:39
Postat av: malena

Åh vad mysigt det låter. Kan vi inte ses snart, eller förresten jag tänkte bjuda ut er snart då ebbe fyller ett nästa fre och jag den andra juni!!

2009-06-10 @ 08:35:57
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback