-

Är det tacken?

2009-06-10 @ 10:16:01
Max hade snurrat en hel del inatt med så när han vakande runt åtta tog Johan honom så att jag skulle få sova en stund för mig själv. Och vad drömmer man då??? Jo att Johan först visade snoppen och några eksem han hade i samma område för min mamma!! Och dryga tre sekunder senare berättar han för mig när mamma ännu står brevid att han har fått ihop det med nån Teresa! Böööööl!!!! Då skrek jag i drömmen så högt att jag ville inte veta så jag tom vaknade. Jag störböla och ropade in Johan och Max till mig, fick jordens kärleksförklaring och allt känndes genast mycket bättre. Undrar ännu bara varför han skulle visa snoppen för mamma?? Vad än bättre var att jag har ingen som helst minne av vad hon sa när han gjorde det...
Sen gick vi upp o åt frukost, jag åt omelett o johan gröt.
Nu ska vi knalla in mot staden för att fixa lite grejs.

OBS!! Kom ihåg att detta BARA var en DRÖM och inte verklighet! Hahahaha!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Kämpar ni ännu med GI?

2009-06-10 @ 12:45:48
Postat av: Sofie

Hahaha, drömmar kan ställa till det!!! Been there, done that!

Natten till Simons 19-årsdag drömde jag att han hånglade upp flertalet tjejer mitt framför näsan på mig så jag vaknar, sopttar och svär och kallar honom lite av varje och vänder mig om och surar och gråter! Vilken början på födelsedagen! Ögonblicket senare kommer hans föräldrar och bror in och sjunger "ja må han leva"! Hahaha, vilken syn det var, jag skitförbannad och Simon yrvaken och fattar inte vad som händer riktigt.

2009-06-12 @ 17:32:03
URL: http://lav0lina.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback