-

En ny globertrotter är född.

2009-07-30 @ 21:43:59
Två trötta killar
Dagen började med en trött familj, men det tog sig och sen vart det full fart hela dagen.
Det blev promenader, shopping, skaffa pass till Max, vilket var en historia i sig. Jag skratta så Max hade svårt att sitta still men kortet blev riktigt fint tillslut. Jag och Johan konstaterade att det är en av alla bonusar i att få vara förälder, att få fixa ett pass till sin snart ett år gamla son.

mmmmmm gott!


Efter allt bestyr hade jag valt middag, det blev rökt flundra, rökta räkor, aioli och baguetter.
Det var helt vansinnigt gott! Gud så jag mumsade.
Dessutom är det så att jag har en otrolgt kreativ sambo som gav utlopp för sin konstnärliga sida genom att skapa en fisk av fisken...?

En fisk som äter räkor

Det är min sambo det, tror att om han vill satsa på konsten så kommer jag stötta honom hela vägen.
Nu har vi ätit min ying o yang tårta.

Kommentarer
Postat av: nina

Å pass... vart ska ni resa tro?

Vad mkt gott ni åt. Firade ni ngt?

Att Max hade en sån konstnärlig fader det var värst.

2009-07-30 @ 23:23:46
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Catti

Fina fisken.

Ja vart ska ni resa?

Mumsigt som attan såg det ut.

kramkram

2009-07-31 @ 08:10:46
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback