-

Tänk vad en kram kan göra.

2009-07-04 @ 10:57:05
Efter jordens oväder inatt med åska så varken jag eller Johan kunde sova så runt nio tiden vaknade Max och han log ett leende som fick en att glömma alla oväder i världen och därefter gav han mig en lång och härlig kram. Jag kunde nästan hör änglamusik spelas för oss och det luktade nästan lite sockervadd och inte någon nattkissigblöja. Helt enkelt, jag blir varm ända in i själen varje morgon när man får se denna underbara unge.
Nu ska vi iväg på lite äventyr med min mamma o syster Julia och ikväll blir det fest hemma hos Cattis med gamla tjejgänget, ser såååå fram emot de.

Kommentarer
Postat av: Catti

En kram är aldrig fel.

2009-07-04 @ 11:08:29
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: julia

gud va kul för dig att träffa dina gamla tjejer!!!! vi syns snart. kram på er !!!

2009-07-04 @ 11:33:59
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback