-

Maken till många kommentarer

2009-07-05 @ 20:52:41
Jag ramlade över Alex Schulmans nya pappablogg som jag nog kommer följa lite sporadiskt och fick se han första inlägg där han hade fått 1167 kommentarer!!! Nu är ju jag en av alla dessa smygläsare på nätet som inte talar om att snokat runt, dessutom har jag ingen som helst aning om vad jag skulle skriva heller, jag känner ju inte killen! För mig räcker det gott med att höra hans tankar om pappalivet.
OCH skulle jag mot all förmodan lämna en kommentar skulle det nog bli ungefär såhär:

Hej hopp det blev en Charlie utan snopp

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback