-

En alldeles ovanligt trevlig kväll.

2009-01-06 @ 00:07:50
Vi (jag, Johan o Max) gick hem till min mamma och pappa och mina två systrar för att titta till min lilla lillebror Wille (en basset hound för er som inte känner till honom). Den stackarn har ju opererats i Danderyd nu för en cysta på halsen. Han såg verkligen sliten ut. När vi kom dit vart vi bjudna på fika sen vart vi kvar på middag med, där vi pratade gamla minnen, som när Hanna skulle "vädra" sin ballong när vi åkte på Toftavägen en varm sommardag uppe i takluckan som vi hade på den bilen... suck... ballongen flög iväg och landade en bit bort. Hanna skrek att hon ville ha sin ballong och utan ett ljud gjorde pappa en U sväng tillbaka, vevade ner rutan fångade in ballongen i farten, en ny U sväng, upp med rutan och ser till med takluckan. Inte ett enda ljud.
En annan gång var när Hanna skulle hjälpa pappa att tanka och då fick en "darr" som hon kallar det själv. Ni vet när man ofrivilligt darrar till... Men resultatet blev att det for bensin över hela bilen, marken och henne själv, så så fick hon sitta sen hela resan till Tofta.
De de e min familj de! Hahaha!!!


                                                                           Julia o Hanna för typ 17 år sen.
     

                                                                       
                                                                          Våran finfina Wille.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jo just de, måste ju skryta lite också. Idag satt Max själv för första gången!! Hur stolt blir man inte då?!! Lägger upp bilder imorgon på miraklet.

Kommentarer
Postat av: nina

ha ha ha. då fattar man att han är körskollärare. hi hi. nu minns jag när jag tappade en balkong en gång å den steg till väders. det var en sån med helium. va jag grät. det var ingen pappa därsom kunde rädda den.

2009-01-06 @ 11:15:27
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Hannie

jo vår lillebror är inte i sina bästa dagar just nu!

haha, dom gammla minnena ger glada miner ;)

2009-01-06 @ 15:19:13
Postat av: astrid

Jodå, vi har det bara bra. Är just nu i Sthlm hos min mamma.. Vilken söt hund ni har, de ser så himla charmiga ut :D Är allt bra med Max då? :D

2009-01-06 @ 17:07:26
URL: http://www.nogg.se/nova08
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback