-

Du milde va jag har gjort grejjer idag!

2009-01-12 @ 19:47:51

Blev inte riktigt som jag tänkt mig med listan men fick massor gjort ändå.

1. Fick upp Johan ur sängen. (tufft uppdrag!!)
2: Åt frukost. (gott som alltid!)
3. Har plockat undan julen (nästan helt, ska bara bäras ner till förådet).
4. Jag klädde på mig, satte Johan på att klä på Max. (bra drag)
5. Letade efter kurslitteratur ett litet tag iaf. (ska leta nu snart igen...)
6. Skämms, har inte kontaktat KejllÅke på komvux. (dåligt av mig...)
7. Jahapp, hade ingen sjua ser jag. De va ju bra.
8. Men jag ringde min lärare iaf, ämnet låter iaf väldans kul! (så nu får vi se hur det blir med allt)
9. Om det räknas biten till bilen och de vi gick på stan, så har jag helt klart gått med han idag. (eh, gick ju så himla långt igår jöö!)
10. Aj fan, jag glömde att posta det ena... Men det andra blev postat idag i ett på tok förlitet kuvert. De va en present till mitt kusinbarn Ville som fyller år idag så det blir en lite sen pressy. (tror han blir extra glad om han får paket imorgon med. :-))
11. Å jisses va vi har lekt idag, han skratta så han nästan grät! (Han måste tycka att jag är världens roligaste mamma tror jag)
12. Oboy va jag har matat honom idag. (Lite här och var också faktiskt)
13. Och mat till mig och Johan vart de me, tacos med kyckligfärs som så himla konstig ut men smakade bra. (så nu är det bara att hålla tummarna för att den var bra också.)
14. Har börjat plocka fram vårsakerna, så himla trevligt när det blir ljusa färger inne. (de e ju mer än vad man kan säga om vädret ute iaf....)
15. Och nu skriver jag på bloggen igen. (smart där av mig att skriva att jag skulle skriva så jag liksom nästan blev tvungen,hihi)

Johan skola sket sig kan man säga.... Rätt som det var stod jag i köket och stirra på en lapp 090112 14:00... Vad betyder det där... hmmmm... Jo visst fan!!! Det är ju idag som vi skulle tillsammans gå till psykGunnar och avsluta allt med förlossningen och allt annat trassel. Så Johans skola fick vänta och vi pratade med Gunnar istället, en MYCKET klok man.

Nu ska jag bara glo på TV och ta de lugnt, Max sover på min säng helt slut efter dagens bravader och jag kan inte klandra honom.


Kommentarer
Postat av: nina

hi hi roligt det blev.



skulle va hemskt intressant att få veta vilka klokskaper Gunnar kommer med.

2009-01-12 @ 20:52:15
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: catti

verkar ha varit en dag med fullt upp.. skoj med listor

2009-01-13 @ 06:42:36
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har varit duktig läser jag nu! Väldigt ambitiös måste jag säga :-))



Och Gunnar...den berömde Gunnar! :-)

Trevligt att höra att det gick bra med pratet!

2009-01-13 @ 16:49:37
URL: http://lan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback