-

Vårpyntat balkongen.

2009-04-05 @ 12:04:47
Jag som för i världen fick psykbryt bara någon sa ordet vår, men det kanske inte var så konstigt med tanke på att jag såg ut som en svullen hamnster hela den perioden... Så nu när jag äntligen vuxit ifrån denna allergi älskar jag istället våren och vill inget hellre än att vara ute, promenad eller på balkongen spelar ingen roll. Medan Max sov igår på dagen passade jag på att röjja fram utemöblerna så det blev den där mysiga känslan som bara existerar på våran balkong. Men i sommar ska jag inte lägga ner lika mycket tid på alla växter som jag gjorde förra sommaren.



Såhär såg det alltså ut förra sommaren, det är nästan så jag blir stolt över mina gröna fingrar. Men så hade jag MASSOR med tid över. Det jobbiga var att vattna alla dessa blommor eftersom jag var megastor om magen och hade megaproblem med ryggen så kunde jag bara bära typ en liter vatten åt gången.... Oftast fick Johan hjälpa mig med att vattna på kvällen. Måste tillägga att stolstolarna har jag själv klätt om och slipat och målat, så dom är jag sjukt stolt över, lika så med min lilla rabatt som står bakom stolarna där vi hade määääängder med tomatet, chili, jordgubbar, böner och annat ätbart.
I sommar ska jag istället för att pyssla med balkongen leka med Max och vi hoppas på bra väder så vi kan bo i mammas och pappas stuga i Tofta. Längtar massor efter att få ta med Max ner i sanden.

Kommentarer
Postat av: CAT

Du hade en riktig snajsig balkong du =)

Vi ses på fre! Ska höra med mamma o pappa om när vi ska träffa släkten. Annars är det du och jag som har dejt =) PUSS

2009-04-06 @ 18:48:25
Postat av: Sofie

Åh, så avis jag är! Vill också börja göra vårfint på balkongen! Här är det ingen idé att börja än, vi har fortfarande en meter snö och minusgrader...

2009-04-07 @ 21:59:56
URL: http://lav0lina.blogg.se/
Postat av: nina

du har fått en "bloggaward" av mig snygging. i mitt senaste inlägg.

2009-04-09 @ 15:29:00
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Annie Monika

Så mysigt ni har de på eran balkong!

Där har man haft många härliga stunder..

2009-04-10 @ 16:34:33
Postat av: LeeLoo

åh wow vad fint du har fixat på balkongen! Kram på er & glad påsk

Du clara, messade Johanna ang. en fika/lunch men har ej fått svar du kan väl skriva till henne också!? Så hörs vi om det..

2009-04-12 @ 09:20:47
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback