-

Våran lilla påskkärring/gubbe/bebis

2009-04-13 @ 16:42:45

I torsdags var våran fina unge påskkärring tillsammans med 3000 andra mer eller mindre söta påskkärringar.
Max var helt klart den finaste av dom alla.

Förutom alla 3000 andra som var där så gick vi med min moster Fia och hennes minsting August, samt Fias arbetskamrat Gunilla och hennes Elsa och min mamma och våran hund Wille.

När vi väl kom fram till äggutdelningen sov Max så jag fick ta honom ägg åt honom, kan säga att godiset höll god kvalité. Synd bara att det var fullt av tattarungar som skulle sno flera ägg var. Hade Max gjorde (inte för att en 7 månaders bebis brukar springa på stan själva och tatta godis, men om några år sådär....) det hade han fått rappa o i säng direkt!
På vägen hem stannade vi för lite pusskalas.


Och lite ridande på pappa Johans axlar.


När vi kom hem satt jag och Johan och tittade på varann och undrade vad vi hade varit med om, totalt organiserat kaos av värsta sorten! Men ni kan räkna med att vi kommer vara med även nästa år!

Kommentarer
Postat av: catti

vilken sötnos han är

2009-04-13 @ 18:07:11
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: the godmother

den sötaste av allt sött som man fick där nere tror jag inte ens va hälften så söt som max! han är våran lilla ängel!

2009-04-13 @ 19:20:45
Postat av: nina

mmm, jättefin är han

2009-04-13 @ 20:30:07
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Annie L

Vilken fin liten påskgubbe!



Hoppas att ni haft en bra påskhelg!

2009-04-14 @ 10:27:30
Postat av: Astrid

vad söt han är.. dessutom har han likadan mössa som Nova :D



kram på er

2009-04-16 @ 10:15:22
URL: http://www.nogg.se/nova08
Postat av: LeeLoo

åh det här hade jag helt missat så himla söt max var som påskkärring/gubbe

2009-04-19 @ 22:01:14
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback