-

påsk påsk massor med påsk

2009-04-11 @ 19:02:15
Igår = Långfredagen..
Som blev lagom lång, om ni frågar mig. Iaf när vi skulle gå och lägga oss.... Min käraste vänn Cattis hade varit på middag hos och av det var precis lika trevligt som vanligt ända tills Max tyckte att hans halvsjuka pappa va dötrist som ville gå och lägga sig vid nio. Max den lille partyprissen ville parta och leva livet till klockan var tjugo i elva när både han och jag stöp i säng med en mera död elefant på rygg med en kokosnöt i snabeln brevid oss.... Men oj vad vi sov sen!! Max vaknade bara en gång och ville ha käk så jag kände mig som jag inte gjort annat än sovit hela mitt liv när jag vaknade imorse. Himla skönt måste jag säga.
Efter frullan drog jag med familjen till Gnisvärd för att avnjuta det fina vädret men exakt HUR glad blir man när det ligger fullt med döa flundror på botten?!! Det stavas Ä C K L I G T!! Men vädret va gött och bilderna därifrån får ni se en annan dag (är hemma hos svärisarna nu). På vägen hem köpte vi två bananer till mina goa smooooties, men dom blev inte så goa idag.... Johan hade valt dom två grönaste bananerna som någonsin funnits i Sverige så munnen blev som sandpapper när man sög i sig smooootiesen. :-( Därefter kom Petra förbi en stund, Johan pimpa balkongen och Petra och jag snacka blajj. Vi bestämmde att vi skulle dra en glass på glassmagasinet på måndag, ska vi fruktansvärt trevligt.
Sen bar det av till svärisarna för påsk lunch/middag/mat/brunch/påhitt/bord mm... Otroligt gott var det och nu tar vi det bara lugnt, Max lever rullan och vi tittar på. Precis som hemma alltså.

Så från mig till er
                                 GLAAAAAAAAAAA PÅSK!

Kommentarer
Postat av: nina

glaaaaa pååååsk

2009-04-11 @ 20:50:38
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback