-

Oboy vilket vackert väder!

2009-04-24 @ 17:44:30
Och äntligen är det vår på riktigt!
Så det fick bli en promenad till glassmagasinet och ner över strandpromenaden och sen tillbaka till almedalen för att Max skulle visa för sin pappa och moster Hanna hur fint han gungar. Han tycker verkligen det är mysigt att sitta i gungan och titta på alla andra ungar (med lite för mycket energi) och inte tala om fåglarna som skitar ner överallt!!

Ville bara påminna om Vår Ruset mina kära vänner!! Tycker ni ska ta er i kragen och hänga med i mitt lilla lag. :-)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Tråkigt att den blev urtvättad efter första tvätten.. vi har inte haft det problemet faktiskt, men dock hade vi en bamsebody från lindex som blev urtvättad efter två tvättar, det är lite tråkigt.. Ja, vi har bodyn i strl 68 men den är lite stor.. Nova har ju lite mellan 62 och 68 men mest 68 och jag tror att mössan är strl 42 eller nåt sånt..

2009-04-26 @ 14:38:02
URL: http://www.nogg.se/nova08
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback