-

Min underbara sambo

2009-04-22 @ 12:24:21
Idag är det inte bara Snorkråkan Törngren (Max nya namn) som är krasslig utan även jag börjar bli det. Så Johan kom hem från skolan med Actimel, min favorit yoghurt och blodgrape. Genast mådde jag himla mycket bättre.
I nättras som vi alla tre i våran säng, det är första gången som jag upplevde det som mysigt efter han föddes och bb personalen proppsade på att han skulle sova med mig i sängen vilket inte gick så bra pga min dåliga rygg. Men nu så är det andra bullar, han sov som aldrig förr och ville inte ens ha mat. Det enda var väl att han ärvt min förmåga till att snurra i sängen... Annars ger jag natten ett stort MVG!

Kommentarer
Postat av: malena

Krya på er då!!

2009-04-22 @ 13:21:47
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: catti

hoppas ni blir friska fort, det är så tråkigt med förkylningar.

2009-04-22 @ 17:02:40
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback