-

Ett ny tid har börjat. GI GI GI GI!!!

2009-04-28 @ 17:51:42

Ja så ska det bli, så Johan gör en ost och skinksallad till oss och sen ska kilona bara rasa av kroppen är det tänkt. Ja vi får se hur det blir med den saken. Allt började med att jag var på stan med morsorna (Nina, Catti och Linda), påväg in till stan sa Catti i förbifaren att Linda börjat med GI och sen när jag så att hon på så kort tid gått ner en hel del, vilket är MYCKET duktigt gjort av henne. Så nu ska vi på Lännavägen 12 också tappa kilon, det är bara Max som vi försöker föda med allt vi har. Så nu ska ni få följa våran Gidiet, men kan redan nu säga att jag minst ska köra den hårda skolan i tre veckor. Detta betyder att jag kommer behöva stöd, förfrågningar om hur det går, så lovar jag er att tala om hur det går, om jag går ner/upp eller om det inte händer ett skit. Det återstår att se.
För övrigt är Max lika pigg som vanligt, trots mysteriet med blodet på kudden... Men det ska bli skönt att komma på kontroll på BVC imorgon iaf.

Vikttabell:                         Clara                             Johan
28/4                                     0kg                               0 kg.


Kommentarer
Postat av: malena

heja heja!!

2009-04-28 @ 18:56:14
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: cat

good luck! you fix!

2009-04-28 @ 19:35:21
Postat av: Carola

Håller tummarna :) När ska ni till BVC imorrn? Vi ska dit kl 11 :)

2009-04-28 @ 20:15:30
Postat av: clara

Carola: Vi ska till BVC 11:30. Kanske vi ses där, ni ska väl till terra nova kyrkan sen??



Malena o cat: Tusen tack, jag behöver all pepp i världen om detta ska lyckas!

2009-04-28 @ 23:00:24
Postat av: Carola

Ja de kanske vi gör då :) Vi får nog tyvärr strunta i terra nova idag. Leia har ännu lite svinkoppar kvar på benet och jag är ännu inte helt fri från min förkylning. Vill inte riskera att smitta nån liten krabat. Såå lessen över de, är ju 4 veckan som vi missar nu :(

2009-04-29 @ 08:28:36
Postat av: Sofie

Spännande! Simon körde på detta med GI förra våren och gick ner 20 kg!!!! Och jag hakade på lite smått, men inte alls fullt ut men det var faktiskt jättegott och inte alls dumt att äta GI =)

Kanske man ska damma av den där GI-boken igen snart..?

2009-04-30 @ 11:50:11
URL: http://lav0lina.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad roligt att du tycker jag gått ner! Då blir man ju lite taggad igen :-)

Jag tror ju verkligen på det här med GI, ju mer man läser på desto mer logiskt är det ju.

Ska verkligen komma ihåg att fråga dig hur det går och försöka peppa dig. Det är ju dom första dagarna som är värst, sen blir det bättre!

2009-05-03 @ 22:57:10
URL: http://lan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback