-

Demonstrera på söndag!

2009-04-16 @ 23:06:31
Klockan 13 på söndag ska alla samlas för att i tillsammans säga ifrån att man inte kan säga upp fler inom barnomsorgen. Vem ska ta emot Max när vi ska lämna honom på dagis? Ska han somna själv för att den personal som finns ska sköta papper? Vem ska bry sig om han cyklar omkull ifall fröken redan har ett annat barn som måste kramas för att ´han saknar sin mamma och ingen annan fröken finns på gården? Vem ska kolla så att han får lagom stora bitar av korven så han inte sätter i halsen? Jag tycker det är viktigt att det ska finnas bra personal som kommer ta hand om våran Max den dagen vi ska lämna honom till en förskola. Jag vill att både jag och Max ska känna oss trygga när man på morgonen ska lämna iväg honom.
Så häng med på söndag för att säga att nu får det vara nog med alla nedskärningar som drabbar våra ungar!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback