-

Blod på kudden...

2009-04-28 @ 10:32:39
Max hade en lika jobbig natt som vanligt numera... Han vaknar och hostar så han knappt får luft och tillslut somnar han vid bröstet. På detta vis gör vi ca 2-4 gånger per natt. Det tär kan jag lova!! Det värsta av allt var att när Johan tog upp honom i morse fanns det blod på hans kudde, inte mycket men dock BLOD! Så jag letar ännu efter var detta blod kom ifrån och jag har verkligen ingen aning. Ringde sen Eva på BVC för att kolla läget med henne om man vad man ska ta sig till med denna vrålpigga hostandes unge. Denna visa kvinna sa att jag hade all rätt i världen för att vara orolig och ska inte alls se mig som en hönsmamma utan istället ska jag fortsätta och känna av läget. Dessutom ska vi till henne imorgon för 8 månaderskontroll så då ska vi tillsammans fundera på om vi ska gå till en doktor eller om han får fortsätta med sitt hostande hemma.

Kommentarer
Postat av: julia

huuuuu... jobbigt!! // orolig moster J

2009-04-28 @ 11:02:02
Postat av: malena

Men gud vad läskigt!! Han har inte rivit sig heller!! Förstår oron, hoppas vi snart kan ses.

2009-04-28 @ 11:45:40
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: lena

Nu blev farmor och farfar oroliga ibland ar det jobbigt att vara langt hemifran hoppas BVC har nagon losning



Kram Lena O Janne

2009-04-28 @ 13:23:35
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback