-

Tveksamt....?

2008-11-25 @ 23:25:20
Hahaha! Måste bara få dela med mig om ett skratt i vardagen. Jag, Johan och Max skulle ut och gå. Vi klär på oss och jag är sist som vanligt, då hör jag Johan säga när han öppnar dörren "Tveksamt.........." Hmm, vad är det nu som är tveksamt här?? Kommer ner och ser hur Johan stirrar ner i marken och drar dörren fram och tillbaka. :-S Då fattar jag vad han menar.... Grannen har skottat sin (samma som våran) uppfart eller vad det heter till dörren och då knuffat över all snö till VÅRAN sida!! Exakt hur hygglo är det på en skala???? De e vad vi kallar för en ytterst tveksam handling. Man undrar lite vad dom tänkte när dom gjorde det....

Kommentarer
Postat av: cat

DÅRE!

2008-11-26 @ 20:02:06
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback