-

Tänk vad livet kan ändras på bara några minuter...

2008-11-17 @ 10:27:21
Sitter här med en alldeles perfekt liten pojk brevid mig. Tänk vad livet kan ändras från att bara ha behövt ta ansvar över mina egna handlingar så ska man nu vakta denna varelse... De e ju inte klokt!
Nästa helg ska vi ha dop för honom, fattar bara inte hur jag ska hinna göra allt som behöver göras tills dess.. Jo just de... FINNS DET NÅN SOM HAR RESEPT PÅ GLÖGGTÅRTA??
Nu ska jag passa på att göra mig iordning för att ta mig och Max på en utflykt till Catti och hennes Vincent, ska bli himla trevligt.


Min lilla älskling!

Kommentarer
Postat av: petra

hej vad söt pojk ni har. tycker han liknar johan mycket i ansiktet.. ha det bra.kram

2008-11-19 @ 15:47:42
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback