-

Oj va man kan ta saker förgivet. :-)

2008-11-17 @ 21:11:34
Sen över en månad nu har jag tränat lite på TC och de funkar förvånads värt bra, förutom att jag skrattar ihjäl mig när vi gör armhävningar eftersom magen ser så himla kul ut då.
Idag var det dags för pilates, vilket inte är min grej men man får anstränga sig med sånt för att kunna träna allt kul sen. När jag är på passen brukar Max va i gymmet med Johan och Niklas, lite grabbigt sådär. :-) Och när jag tränat klart brukar min lilla prins bli kanonglad för att se mig men inte mer.... Så blev det inte idag..... Där låg jag som en sjöko på rygg och våndades över hur dum jag var som gick upp såååå sjukt mycket under graviditeten, men rätt som de är hör jag genom våran musik, genom spinningens musik och allt annat dunka dunk MIN lilla Max helt knäckt! Har aldrig hört honom skrika så hjärtskärande innan, så de va bara att springa slalom mellan alla kroppar och ut i gången för att slänga fram matkanonerna, då vart han lycklig och åt så de hette duga. Så nu sitter vi hemma och tryckt i oss ett helt berg med mandariner och tänker nog äta ett berg till.

Jo just de, fick höra av en kompis att dom skulle ha barn. STORT GRATTIS till dom! Tänker tillbaka hur underbart skönt de va när illamåendet försvann och man vågade berätta för vänner och släkt om Billy. Förstod att det var stort, men aldrig  att det skulle bli en helt perfekt liten pojk som får en att bli varm av välbehag varje gång man tittar på honom. Känns konstigt men underbart att ha en egen familj.
 

Kommentarer
Postat av: Moster H

Det finns ingen sötare unge än Max, och jag delar alltid ut hård kritik skall ni veta!

Max har värmt allas hjärtan!

2008-11-18 @ 11:23:06
Postat av: clara

Va go du är!

2008-11-18 @ 11:34:22
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: cattis

åhh han är så söööt... ska bli kul och ses snart!

2008-11-20 @ 21:03:35
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback