-

Två underbara timmar...

2008-06-09 @ 13:45:57
Vaknade strax efter 8, va lika kissnödig som varje morgon.. Vilket innebär att jag kastar mig ur sängen och springer in till toan. Därefter hade jag hoppats på att jag skulle somna om men tydligen inte för då hade Billy bestämt sig för att hoppa hopprep eller nå liknande där inne. Kunde se hur något "vasst" petade ut och under tiden som jag försöker läsa min bok får jag fler regäla smällar så att jag kommer av mig, men det va en helt underbar timme. Att känna hur våran bebis lever rullan och bara är underbar är en obeskrivlig känsla. Så när klockan närmade sig tio petade jag på Johan tills han vaknade och helt tyst la hans hand på magen, vet ju vid det här laget att så fort tystnaden bryts somnar Billy. Men nu fick Johan känna på både sparkar och slag åt alla håll och kanter.

För övrigt är det en dålig dag idag... Ont i ryggen och kroppen i övrigt. Längtar efter att få bli mig själv igen..

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback