-

Sömnsvårigheter..

2008-06-26 @ 00:22:59
Jag tillhör den delen av folket som när man lägger sig på sängen somnar inom tre minuter. Men hallå?? Ikväll då?? Vad har hänt, vaken, pigg och har tusen tankar i skallen!! Man blir ju tokig! Ska nog söka för mina problem..

Imorgon ska jag och mamma till Skokanonen som har invigning, då ska jag fråga Hanna 1 000 000 frågor om alla skor dom har och hur farligt det är om mitt barn skulle råka äta upp ena skon eller om den slår skon i huvudet på någon annan om då skon är tillräckligt mjuk eller om någon kommer skadas... Finns mycket man måste ta ansvar för som blivande förälder och det är min plikt att kolla upp allt detta!

För övrigt har jag numera tagit av mig mina ringar.. Svullnaden gjorde mitt belut lätt, av skulle dom.. Men sen att få av dom va en annan visa. Förlovningsringen satt som en smäck, tillslut i duschen gick den av och sitter numera på mitt halsband. Känns inge kul alls att inte ha kunna ha den på fingret...

Kommentarer
Postat av: Frida

Men tänk vad härligt när du äntligen får sätta på dig dina ringar igen! Jag hade mina ringar på halsbandet till ca 3 veckor efter förlossningen, då svullnaden gått ur kroppen. Men vilken känsla... det var undertbart!

2008-06-26 @ 21:19:22
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback