-

Samuel= Dagens bragd!

2008-06-10 @ 20:27:59
Måste bara säga att jag är impad så de heta duga över min kusin Samuel som bröt armen, för nu va det dags för att ta bort gipset.. Jag såg framför mig hur man gjorde de med bandsåg, men så va det inte riktigt.... Andreas klippte av det med en vanlig sax till min stora besvikelse, men antagligen till Samuels glädje. :-) Tanken va att han skulle va fri från gipset till imorgon då det är skolavslutning, men för dom som har sett en arm som precis kommit ur ett gips vet ju att styrkan inte är på topp och de gör ganska ont så måste jag nu ge honom den största applåd man kan få i tapperhet!



Och sen får väl även jag säga.... Heja Sverige! För det verkar va så att om man inte hejar på Sverige just nu är man helt ute och cyklar.. Och för en gångs skull vet jag tom vilka de ska möta, Grekland!! Nu ligger jag nog på topp som fotbollsfreak, får nog ta och lugna ner mig lite tror jag. För jag tänker iaf INTE se matchen!

Kommentarer
Postat av: Samuel

Tack! Är man en cool kille så är man!

2008-06-11 @ 18:55:29
Postat av: clara

Klart du är!

2008-06-12 @ 10:35:11
URL: http://cklaris.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback