-

Rekord!

2008-06-10 @ 14:57:03
Va hos min sjukgymnast innan lunch och vi lyckades klämma dit hela 8 (!!) nålar! Och nu va det sista gången planerat som jag fick nålar och de känns bra, hoppas bara ryggen vill hålla sig nu annars så har min underbara sjukgymnast lovat att de bara är att ringa så ska dom hjälpa mig. Hon är verkligen hur bra som helst, jag berättar vad jag känner och hon kommer med idéer om hur vi ska göra för att få det bättre och det bästa är att det brukar hjälpa.

För övrigt så har vi fortsatt med våran STOR städning och nu börjar det se riktigt trevligt ut. Linneskåpet fick sig en törn och vi kom fram till att vi har ju lakan för ett helt hotell!!!! Sen lyckades jag plocka ordning på saker som bara kändes stökiga och Johan fick göra grovstädning. :-)

För övrigt så går vi in i vecka 30 nu, vilket känns stort! Är hur glas som helst bara för det idag, känns som att de inte va så länge sen vi hurrade för att vi va inne i vecka 20 men nästa gång som vi byter tiotal ska bebisen komma ut. Längtar nu efter alla småsaker som kommer med bebisen, promenader, mysa i sängen och allt annat idylliskt som jag föreställt mig, haha!

Vi längtar er dig lilla skrutt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara 8? that is nada my friendb;)

2008-06-10 @ 19:10:01
Postat av: clara

jo, för min rishög till kropp så är det STORT rekord!

2008-06-10 @ 19:53:13
URL: http://cklaris.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback