-

Midsommar..

2008-06-19 @ 13:06:36
Kom på en sak.. Har ju glömt att säga GLAD MIDSOMMAR till er ALLA!
Haha! Kan bara tänka på en sak när jag hör dom orden... För MÅNGA år sen, jag va kanske 12 år och vi skulle fira midsommar med mamma och pappas vänner i Tofta hos Eva och Gunnar... Där fick jag tag i kameran och filmar ALLT som händer... suck... Bla tvingar ja alla att önska en "Glad midsommar" till kameran och då finns det en person som säger denna fras ca 100 gånger och det är Linnea Sjöberg. Hahahaha! Lika glad varje gång!
Kom bara att tänka på det.

Kommentarer
Postat av: caat

glad midsommar till er med! =)

2008-06-19 @ 20:30:50
Postat av: raukan

Visste inte att du kollade min blogg.. Ännu mindre visste jag att du hade en! Fin kagge du skaffat, dags att lägga av med bakelserna kanske? ;)

2008-06-20 @ 12:10:41
URL: http://raukan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Trevlig midsommar! =)

2008-06-20 @ 17:13:10
URL: http://lav0lina.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback