-

I´m back!!

2008-06-08 @ 20:09:51

Oj oj oj, förstår att ni saknat mina inlägg! Har själv saknat era kommentarer och blev hyper-megat-tokigt glad när jag såg att flera hade skrivit. Tack tack!!
Men det är inte av elakhet som jag inte skrivit... Har bara haft såååå himla mycket att göra och saknat internet.. Vi drog några nätter till i Tofta.. Men som den jour man har som medmänniska fick vi mitt i natten rycka ut och hjälpa en kvinna i nöden så de blev tur-retur tofta-visby klockan 3 på morgonen. Sen passade vi på att se stranden när vi kom tillbaka och de va helt klart det finaste jag någonsin sett, havet hade minst 100 färger och så gick solen upp i ryggen. Inte illa men de tog hårt på kroppen att ställa upp, somnat helknasigt efter de..


Sen har vi hunnit med två studendtskivor, först Jens. God mat och trevligt sällskap. Kul att träffa alla kusiner på pappas sida. Ville gillade mitt finger och bet i det så det stod härliga till, han har två sylvassa gaddar nere. Sen hade han lärt sig en ny kul sak... Hoppa! Så söt och stor!! Nästan 10 kg och bara 5 månader! De är ju inte klokt!
Helt plötsligt såg va Viggo ingen bebis längre utan ett barn. :-)
För övrigt fick Jens två megatekoppar och gott te av mig och Johan.

Den andra studenten va Cattis som tagit examen eller vad det ny heter. Så nu är vi proppmätta av all god mat och tårtor och grejjer. Även där va det riktigt trevligt och det va kul att träffa folket. :-) Av oss fick Cattis två martiniglas och en flaska martini. Så jag räknar med att det bjuds i höst Cattis!! haha!!

För övrigt just nu längtar jag efter att få akupuktur, börjar få riktigt ont nu och antar att det inte kommer släppa förän efter nålarna, segt... Men skönt att det finns något som hjälper.. Och för övrigt för övrigt så håller vi på och STORtvättar nu, täcken och gud vet allt! Har kommit på att vi ska göra allt sånt nu så det inte blir så himla måsten innan bebisen kommer, antar att man har annat att göra då än att tvätta... Så nu finns inte en gardin uppe.

Men bara så ni vet.... Clara is back!!!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback