-

Helt sjukt upptagen!

2008-06-25 @ 19:40:41
Oj va den här dagen gick fort!
Vaknade, åt frulla i min ensamhet...
Bestämde med Frida att vi skulle gå en sväng på stan. Men eftersom vi pratade när hon va bara ett hopp från mig så fick hon komma upp och beskåda vagen och bilstolen. Därefter gick vi in på stan och knallade runt som vi brukar. Vi gjorde slut, hon åkte för att käka med Joel och jag skulle träffa Tessan, men eftersom hon va på väg så passade jag på att hejja på Johan och vi bestämde lunch på Mc Donalds, de va riktigt gott. Sen skulle Tessan möta upp Hedvig så jag och Johan gick ner till den nya bebisaffären i Hästbacken, så söt!!! Vi hittade ett gosedjur som vi vill att Billy ska ha. Därefter skulle Johan jobba igen och jag mötte dom andra tomtarna och vi fortsatte med att göra ingenting. Jag passade iof på att shoppa lite nagellack och hårborttagningsmedel på Åhléns och en skjorta till Johan som han fick som present för att han är världens underbaraste blivande pappa!!! Under tiden på stan träffade jag hur mycket folk som helst som jag känner så de va lajbans! Sen skulle Tessan ner till Lekstugan för att köpa en kickboard till Alice så de vart ner dit igen och sen gick vi hem, men då va det segt och sammandragningarna var MÅNGA så de va bara att leta sittplatser hela tiden.. Väl hemma väntade Johan och jag på att Niklas skulle bli klar, för sen vart de gymmet, iaf för dom.. Jag va i repan och pratade med Sandra J, trevligt trevligt. Sen skulle det badas, men jacuzzin va 43 grader varm så vi höll på att koka sönder alla tre och de blev inget långbad. Nu är vi hemma igen, har käkat pyttipanna med ägg och ligger nu med benen i högläge... Hoppas på att jag inte ska få några fler sammandragningar ikväll..

Tack och hej leverpastej! ( Bert)

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback