-

Efter regn kommer solsken, tycker jag är så himla bra.

2008-06-24 @ 12:02:35
Ok, jag vet det är årets konstigaste väder ute, de typ regnar lite från sidan, lite nerifrån, blåser men ändå ser det ut som att det håller på att bli fint... Men nu handlar det inte om vädret utan hur jag mår. Är fortfarande förkyld, men orkar inte bry mig om det längre för allt annat känns så himla bra! Vi har ju hämtat ut vagnen och bilbarnstolen så dom står hemma nu, mao jag vi går bara runt och myser och övningskör. Borde skaffa en övningskörningsskylt med tanke på hur jag kör in i allt. Så bebisen är nog himla glad för att jag får träna på Johans nalle som han hade när han va en lite skrutt för det är inte klokt va jag kör illa! Krockar med allt mest hela tiden.. Bilbarnstolen är en hel vetenskap bara den... Hur man sätter i en bebis (eller nalle som så snällt får ställa upp)... Kan ju bara säga att sitter man inte säker i den, så sitter man inte säkert nånstans! Rejäl, som mamma skulle ha sagt!
Och vid tre idag ska vi ner till Lotta på MVC på kontroll, känns inte alls som att de va länge sen senast. Ska bli kul att se vad vi ska prata om idag, antar amning, eftersom vi fick en lite bok som vi ska ha läst till idag om amning och hur fantastiskt det är! Är rätt säker på att det va ett gäng tuttfeminister som skrivit häftet, för inget är bättre än amning och att mannen ska sköta hushållet och passa upp på sin kvinna. Undrar vad dom lever i för värld? Jobbar inte deras karlar?? Och så kommer dom till det där med att man ska amma så länge som det går... Fy va äckligt säger jag om att ha en 3 åring hängades i tuttarna! Och napp det är helt förbjudet, för att bröstet ska vara tillgängligt HELA tiden. Men när vi då ska gå på stan och köpa julklappar sen lagom innan jul, ska jag då gå med bar överkropp ifall bebisen blir ledsen?? Hoho?? Nä, napp är great!
Nu ska jag ta en skön dusch medan Wille ligger och sover i Johans säng, hihi! (är som sagt Willevakt idag)

Ha det gott och glöm inte att skratta så mycket som ni kan!

PS. Dessutom går vi in i vecka 32 idag!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback