-

Var tog våren vägen??

2008-04-13 @ 09:50:58
SNÖ/REGN?? Hallå, var tog våren vägen?? Och vi som skulle åka till Tofta idag för att hälsa på faffa och bara gå en prommis på stranden.. Oj va de lockar! Nä, de får bli något annat.. Väntar bara på att Johan ska vakna så vi kan äta frulla.. En mumsig tallrik me fil och müsli! De är min grej de! De är nästan så jag börjar tro att Billy är hungrig för gud så det sparkas! :-)  Ska nog försöka hitta något mer att göra medan törnrosa sover.. Har ju redan vikt en tvätt och plockat ur diskmaskinen.. De får nog bli att måla naglarna eller något annat kreativt, hehe!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback