-

Två tjockisar och en lååångfika..

2008-04-21 @ 13:38:59
Tessan kom hem till oss igår, vi skulle ut och gå men min kropp va för trött dessutom hade jag mega blåsan Allan på tån... Så de fick bli fika på balkongen.
Och det bästa av allt, jag bjöd på en vetelängd som de visade sig att Tessan själv hade bakat, hahaha!! Dum man kände sig! Hon jobbar på Hedengrams och bakar tydligen såna dagarna i ända.. Tur att de inte är jag som jobbar där, då hade jag rullat fram nu... För övrigt satt vi och skrattade åt hur genom VITA vi är och försökte sola lite, tror inte de gav ett skit, men helt klart värt försöket.

image42

Såhär VITA är vi, men vi har de rätt bra ändå me bulle i solen. (idag har jag smörjt in mig med brun utan sol för att folk inte ska bli rädda när dom ser mig. :-) )

image43
Världens goaste Tessan!! Grymt imponerad av hur hon orkar med allt hon gör!!
Go Tessan, go Tessan, go Tessan!!!!


Kommentarer
Postat av: cat

Åh ni verkar ju ha jättemysigt där på balkongen =)

2008-04-21 @ 17:26:44
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: Johanna

Tjo!

Så fina ni är :)
Jorå jag kan lova att solen verkligen tar nu! Har BEVIIIS! Satt i solen i helgen... o det bränner lite på bröstet nu...

Kram!

2008-04-21 @ 18:24:14
Postat av: clara

Jo men på mig tänker den då inte ta de har vi ju märkt.. Men va fan nu e man både fet och blek, bättre kan de inte bli!

2008-04-21 @ 21:17:26
URL: http://cklaris.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback