-

Tryggare kan ingen vara....

2008-04-14 @ 10:01:59
Eller hur går sången? Fy va hemskt, lider med Englas familj. Tror att jag tar de värre nu me skrutten i magen.. Vetskapen om att hur försiktig man än är så finns det idioter i samhället som förstör. Men jag tror att det är viktigt att inse att livet är til för att levas och att sitta och gömma sig skapar inga minnen.. Men tänk vad avgörande det kan va att en person testar sin kamera en "vanlig" eftermiddag. Även om de aldrig får tillbaka sin Engla så kan de nu ha en begravning för henne och det tror jag är ett viktigt avslut. Undrar vad som får en människa att genomgå dessa handlingar...
Men Billy kan känna sig trygg, för jag både matar och älskar h*n av allt jag har.

Om man ska tänka på något annat än bara tråkigheter så är det en ny vecka. Och jag har verkligen inget att göra idag, så jag MÅSTE hitta på något... Tror att jag ska bort till TC och hänga me på body jamen ikväll, men då stå längst bak och bara lalla me, typ.. Men nu tror jag att de behövs en prommis...

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback