-

Sur igen....

2008-04-25 @ 12:07:53

Nu är jag så trött på sjukvården vi har.. Morr!! På måndag skulle jag få träffa min sjukgymnast som är den enda på hela sjukhuset som kan ge akupuktur till mig, men nu blir de inte så... För att hon ska till tandläkaren då och sen ska hennes vikarie som ska ta över efter henne pga att hon är gravid och ska gå på havandeskapspenning, vilket jag inte bryr mig om, om det nu inte vore så att vikarien inte kan ge akupuktur och klarar av min rygg... suck.. Bra anställning där!! Så nu får jag fortsätta med att vänta på att de ska dyka upp ett brev från ortopeden och de ska de tydligen göra i mitten av maj. Men de som stör mig mest är att hon jag pratade med tyckte att jag skulle söka privat vård!! Ja bra idé, de kostar ju bara 450kr för ca 40 min och ingår inte i högkostnadsskyddet!!
Nä nu ska jag göra mig iordning, ska träffa Frida för en glass på hamnen, trevligt värre!


Kommentarer
Postat av: julia

hoppas verligen du håller di frisk när ni komma hit... här är de lång strejk för ALL sjukvård. endast sahlgrenskas akut är öppet. STAY COOOL ;)

2008-04-25 @ 12:54:27
Postat av: clara

De e bra, strejka på och få upp lönerna! De e ju synd att man ska må dåligt just nu då...

2008-04-25 @ 16:21:33
URL: http://cklaris.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback