-

Såhär stor är våran bebis (typ asså)

2008-04-24 @ 22:13:03
 Såhär utvecklad är skrutten nu i mig, om allt står rätt till... Men de gör de säkert.
Billy är nu 20 cm huvud - stjärt och väger som ett paket kaffe.. Så de är en riktigt tungviktskung som sparkar mig på blåsan och bakom naveln..
Nu är örat även bättre utvecklat och h*n hör min röst både genom min kropp och utifrån.
För övrigt ser bebisen ut som den gör när den är färdigbakad, men lungorna behöver mer tid på sig innan de e dags för entré. Sen så är de samma sak me Billy som me Hanna när hon gick på lågstadiet, h*n måste hulla på sig lite.
Så nu saknas bara ca 2 ½ kg innan jag ska klämma ut klumpen, mitt älskade lilla barn. Längtar efter dig!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback