-

Resultatet...

2008-04-18 @ 10:10:23
Ojojoj! Igår gjordes Sveriges kanske godaste kroppkakor någonsin! Och dom gjorde hemma i min lägenhet! Ok, lägg märke till att dom var kanongoda, men så snygga va dom inte, trotts att Johan lyckades få ihop dom, för de kan jag säga direkt att jag hade aldrig klarat de! Men som sagt de tog en hel dag, till och från för att fixa dom. Men vad spelar de för roll när man ändå bara går hemma...

Steg 1:
Skala 2,4 KG potatis!! Trodde aldrig jag skulle bli klar! Tänkte att man kunde lura potatisen lite genom att göra den tidigt på morgonen istället för att gör de dagen innan som står i boken. För hur ska potatisen kunna veta när de gått ett dygn?? Eller hur!



Steg 2 3 och 4:
Vänta....

Steg 5:

Äntligen ska de lagas kroppisar!!!

                   och Johan lyckas finfint!! 

Steg 6:
Jag slänger dom i plurret. Och provsmakar lite...



Steg 7:
ÄTA!! Mums!

image37

Fick i mig TRE stycken, så Billy kommer bli en tjockis nu. :-) Men de är det värt!

Kommentarer
Postat av: cat

OJ coolt, ser ut att ha gått bra det dära =) ni är riktiga kockar ni! fisatan! nu drar jag på kryssning. hejpådig!

2008-04-18 @ 13:49:53
URL: http://calelicat.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback