-

Passat Agge Dagge...

2008-04-29 @ 18:27:59
Dagens misson är fullbordat. Vi (jag och Johan) skulle hämta August på dagis vid 3 och sen underhålla ponken tills hans far slutat jobba vid 5. När vi kom till dagis vart han kanonglad och skulle visa oss allt som han brukar göra på gården... Köra bilar, gräva me spaden, skarka boll me sin kompis Abbe och sen springa ifrån oss in på avdelningen.. Därefter satte han sig faktiskt snällt i vagnen och så gick vi til Linds. På vägen pratade han stup i ett, de va bil, bil, bil,bil, bil, nej nej nej nej nej nej nej nej nej bil bil bil...osv... Inne på Linds sa han typ nej en sådär en miljon gånger... Och rätt som de är kommer ett JAAAA, jag och Johan fattade inget.. Men så kom vi till fiskarna och Agge tittar och pekar sen säger han, "Pippi"... suck dumma unge, inte pippi, FIRRE!!! Innan vi gick hem drog vi varsin glass och de va fan inte dumt.


Därefter gick vi hem till mina kusiner och lekte på gården. Måste säga att ungen har ju för fan talang!!! Han är två äpplen hög och lirar bandy som Henke Larsson (om Henke hade spelat bandy istället för fotboll, eh ni fattar) När vi skulle åka fick vi flera plankor, bräder, you name it till våran kommande mega stora blomlåda! Så vi kan ha äppleträd och annat trevligt på balkongen, ok kanske inte träd men i min dröm går de faktiskt, jag får väl nöja mig med äckliga och trååååkiga morötter och annat trist...
Imorgon går båten till Göteborg, kanske inte hela vägen men iaf till Nynäs, sen ska pappa köra så de heta duga! Hanna ska va Richard Sjögren i När&Fjärran och Johan ska filma me sin fina kamera, själv ska jag bara se till så jag inte kommer bort på vägen och hamnar i Närke eller nå annat dumt.
Men jag tar me mig datan så ni kan va lugna alla mina fans!

Kommentarer
Postat av: julia

oj va stor agge blivit ... nyss nyfödd... hur gick de till...

2008-04-30 @ 15:15:21
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback