-

Nyfiken...

2008-04-27 @ 21:31:57
image54

Nu ligger jag här och funderar på vem de är som är där inne... Har du hår? (inte ett enda om du är lik din mamma....) Mår du bra?? Har du mitt eller Johans ansikte, ja hur ser hela kroppen ut?? Kommer du ha mina allergier?? (hoppas med hela mitt hjärta att du slipper de) Kommer du va mammas eller pappas?? (själv är jag pappas tjej.. Kommer du gilla napp eller tumme eller inget av de?? Kommer du sova på nätterna eller kommer du göra mig tokig?? (ni som känner mig vet hur viktig sömnen är för mig så jag är liiite orolig för de.. De är ju för jäkla synd att man inte kan lagra sömn...) Kommer du ha kolik?? (me mammas mage är inget omöjligt...) Var kommer du sova som bäst?? (min gissning är på pappa Johans bröst, de är ju mitt favvoställe så varför inte..) Är du flicka eller pojke?? (jag har nu börjat tvivla på att de är en tjej...) Och en sak till, vad i helvete ska du heta???!!! Det enda jag vet är att du kommer bli tokigt mycket älskad. Älskar dig lilla grodan!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback