-

Nära döden...

2008-04-19 @ 10:45:33
Igår va jag och Johan och fikade på Vinäääääger me Dennis och Emil, riktigt trevligt! Påväg därifrån så gick jag och Johan och pratade om all världen ting, när vi kom till stykjärnet såg jag två som satt uppe på muren och glodde på oss. Typ två sekunder senare märker jag hur jag ramlar rätt fram! Och gud vad jag han me att tänka, haha! Första tanken, "Men hallå, gravida ramlar ju inte, de har jag ju läst om!!" Jävla aftonbladet!! Sen kom nästa tanke "Men hallå, jag ramlar ju på riktigt, shit va gör jag, va pinsamt?!" Står då i ca 35 graders lutning. Därefter slår de mig "MAGEN!!!! VAD GÖR MAN??? Ska jag dra upp knäna eller satsa på att händerna får ta smällen??" Strax efter.. "Spänn armarna för faaaan!!" Och sen kom smällen.. "Shit mitt huvud kommer gå rätt i backen!! RULLA, RULLA, RULLA FÖR FAN!!!" Sen låg jag där på rygg... Johan tittade på mig och frågade om jag va full, han hade inte sett dom som satt på muren.... Så då kändes ju allt ännu bättre, här kommer man gravid mitt på blanka dan och står på öronen.. Helt normalt!!  När jag väl kom upp på fötterna igen kände jag mig som en femåring som ramlat, tårana kom från alla håll och jag skakade av rädsla! Det enda jag tänkte på vad att jag klarat undan magen!! Allt detta på ca 10 sek.. De e inte klokt vad man hinner med att tänka när man ramlar!

På kvällen blev de sing star, jag och johan sjöng oss helt hesa så till slut fick vi bara välja dom låtarna som de inte va nå kräm i.. Men kul va de!!

Ikväll ska de grillas!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback