-

Middagen...

2008-04-06 @ 09:35:43
De blev en grymt lyckad middag om jag ska säga de själv, tror att Johan håller me.. Men trerätters blev de inte, de blev för och varmrätt.
Förrätten va rostat brod me sallad på och skagenröra me citron och lime på. Grymt gott!!
Sen åt vi ekologisk lax me massa kryddor på, pressad potatis och en limesås. Såsen hade jag inte gjort själv, den finns färdig i affären, men så himla god! 
Sen badade vi lääänge, va så mysigt. Man får ju passa på nu när vi ännu får plats, haha!!

Idag tror jag att Billy dansar breakdance i magen för h*n har iaf inte fattat de där me att vila på söndagen... Men de e jag glad för, finns ingen så konstig och underbar känsla som att känna knuffarna. 

Kommentarer
Postat av: tanta cat

Kul att middagen blev lyckad =) UNDERBART! Jag vill också bada badkar...men har ju inge! Taskigt. Idga har jag jobbat kl 7...snacka om att jag var trött när jag gick upp 6..på en söndag. fifan. Hare bäst. pussiasar

2008-04-06 @ 14:01:52
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: clara

de måste nästan va olagligt att gå upp så tidigt på en söndag??

2008-04-06 @ 18:42:24
Postat av: tanta cat

JAG VET! men va ska man göra? man vill ju ha penga...

2008-04-06 @ 20:27:29
URL: http://calelicat.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback