-

Ja ja Hanna..

2008-04-15 @ 09:54:58
Hanna har tänkt kräva att hon ska få ha parkeringstillstånd till handikapsparkering... Suck... Bara för att de står i hennes teoribok att diabetiker räknas som funktionshindrad, HAHAHA!! Men då säger jag, lilla lilla gumman, skaffa ett körkort innan du börjar tjata dig till något som inte har samma funktion på cykeln. Annars har jag ett förslag..


Övrigt:

Jag höll på att svimma vid frullan idag! Skulle ta en banan och tappade klasen rätt på bröstvårtan och jag skrek så alla grannarna hörde kan jag lova, för fii faaaan va ont de gjorde! Trodde att jag blev av me vårtan eller att den åt minst blödde floder, men de syntes inte ett skvatt... Johan trodde helt klart desamma för hu va ont de gjorde!
När vi ändå pratar tuttar och grejer.. Jag och mamma va en snabb sväng på stan igår och jag insåg att jag behövde en ny bh... Halli hallå, undra på att jag tycker att mina vanliga klämmer! Jag har ju ökat stl från a till c! Hahaha! Och gud så sköna dom e! Tänker dock inte lägga ut några bilder på dom, så sorry!
På kvällen va jag på body jam för första gången sen att jag vart gravid... Jag insåg att stå längst fram inte va någon idé utan längst bak. De va kul, trots att jag bara kunde göra pyttelite av allt som man borde göra, men man får va glad för det lilla. När Johan kom hem från jobbet vart de LITE sen middag... Men gott va de, kycklingklubbor och baguette! Kanon! Sen somnade jag i soffan, precis som jag brukar. :-)

image31
Min bild på TC hemsida, ja de e sant, så snygg är jag när jag tränar. :-)
Ingen mage där inte, gammal bild...

Kommentarer
Postat av: hannaie

UNDERBAR IDÉ SYSTER!

2008-04-15 @ 11:45:17
Postat av: clara

tycker den skulle passa dig perfekt! Kan se dig framför mig på väg till Tofta på den, vilken vacker syn!

2008-04-15 @ 12:03:16
URL: http://cklaris.blogg.se
Postat av: Hannie

lr varför inte när man ska ut o "gå" me wille, lr bara ut o hämta posten! va kostar en sån där sak? de e ju bara nu ett måste på inköpslistan! :D

2008-04-16 @ 12:08:06
Postat av: clara

Jag tror att du får en sån av eran förening för funktionshindrade, haha!!!

2008-04-16 @ 17:45:16
URL: http://cklaris.blogg.se
Postat av: hannie / moster jr / blivande gudmor ; )

JAA, HURRA FÖR OSS DIABETIKER! ÄNTLIGEN BÖRJA DEN POSITIVA SIDAN AV SKITEN KOMMA FRAM! ( vågen )

2008-04-17 @ 15:08:52
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback