-

Inte sur längre...

2008-04-24 @ 18:32:14

Nä, jag ska nog inte hänga upp mig på att internet inte funkat me tanke på allt bra jag gjort istället för att sitta och glo på datan...
Så jag och Johan har gjort en rikigt god gärning, vi körde 4 kassar fullproppade me gamla vinterjackor och ett par fula skor till Röda Korset. Sen va vi på återvinningscentralen me massa gammal färg och annat skräp som vi hittade i förrådet. Kom fram till att de va läge för att städa ur lite innan jag blir helt tokigt stor så min uppgift idag va att stå ivägen och gnälla över va mycket skit man har. Men de va bra för resultatet blev att vi kastade göööör mycket.
Så nu väntar vi bara på att nån god själ vill köpa bokhyllan för noll och ingenting. För sen, då ni!!! Då väntas det bara på att barnvagnen ska komma hem och inta sin plats. Guuuud så jag längtar!!

Mitt nya projekt:
Ska köpa tyg ikväll till mina solstolar som jag har på balkonen. (jo de e dom som e stulna)
Sen ska jag sy kanterna på tyget, har lånat symaskin av mamma..
Själva stolen ska få sig en omgång me, ska slipa och olja dom..
Sen ska tyget fast.
Och dom kommer va så himla fina! Ser ju ut som stryk nu..
Så ni är välkomna hem till mig och sitta här i dom för varken Johan eller mamma tror att jag kommer komma upp ur dom... Så vi får se hur de blir me den saken....


Kommentarer
Postat av: cat

Jag ska provsitta dom i sommar såklart! Kan du sy förresten?? Hur var de me våra byxor vi sydde?? Blev dom klara? Hm.. eller var det tröjan som aldrig blev klar? Jaja grymma va vi väl iaf på nåt sätt =)

2008-04-24 @ 21:19:25
URL: http://calelicat.blogg.se
Postat av: clara

hahahaha!! Jag döör!! Va kul, de hade jag glömt!! hahahaha!!! Men byxorna va för jäkla sköna, så de måste ha vart "tröjan" som aldrig blev klar, för de sista man kan kalla de tygstycket för är skjorta iaf! Shit va kul!

2008-04-24 @ 21:31:06
URL: http://cklaris.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback